Lukijat

maanantai 30. kesäkuuta 2014

Salitreeniä

Näin puolenyön jälkeen on hyvä alkaa kirjoitella, ajatus käy jotenkin normaalia vilkkaammin. :)

Kotona on tylsää.
Mulla oli tosissaan perjantaina ekat kunnon salitreenit vuosiin. Siis vuosiin! Kuvitelkaa. :D Oon kyllä lihaskuntoa silloin tällöin harrastanut kotona, mutta en oo koskaan käynyt aktiivisesti salilla, niinkuin kaikilla on nykypäivänä tapana käydä. Nyt siihenkin tuli muutos. Onneksi saan kiittää vanhempiani hyvistä geeneistä, enkä oo vielä ihan menetetty tapaus kuitenkaan. Muistakaa, että koskaan ei ole liian myöhäistä päättää, että liikkuu enemmän. >:) Ihminen on luotu liikkumaan ja kroppa pystyy ihmeellisiin asioihin.

Mun salitreenin ohjelman suunnitteli rakas isoveljeni joka tukee mua muutenkin tässä projektissa tosi paljon! Kerron ohjelmasta tarkemmin joskus myöhemmin. Tuki on tärkeä asia elämänmuutoksessa! En todellakaan olis osannut tehdä kaikkia liikkeitä ilman että Ville olis ollut mua auttamassa ja niitä mulle näyttämässä. :) On muutenkin tosi kivaa viettää kahdenkeskistä aikaa oman veljensä kanssa! Tää on sellanen meidän yhteinen juttu :)

#nomakeup
Ekat treenit meni tosi hyvin, ja onnistuin monissa jutuissa paremmin kuin uskoinkaan. Tästä on siis hyvä lähteä, huomenna taas kohti salia. Salille menon ohessa tulee samalla 10 kilometrin lenkki, koska sali sijaitsee toisella puolella kaupunkia. Mun mielestä hyvä näin! :) Musiikit korviin ja menoksi, siinä on sellasta omaa kivaa aikaa mistä on kerrankin hyötyä. Voin muuten sanoa että ekan alakroppa päivän jälkeen en oo pystyny nousemaan kunnolla edes tuolilta, niin kovin treenit vedin. :D En vain pysty antamaan periksi vaikka tuntuisi ''pahalta'' koska haluan tuloksia - nopeasti mutta varmasti! :) Nopealla lähdöllä siis loppuelämän kestävään muutokseen.

Huomenna pitää kuitenkin hoitaa useampia tärkeitä ja vähän kurjiakin asioita. Käydä koululla, virastoissa ja poliisilaitoksella. Inhottaa muuten mennä täydessä tällingissä salille :( Ei sillä, mutta ripsiväri ei tunnu kivalta kun treenaa. En kuitenkaan ymmärrä miksi pesisin meikit pois sitä varten kun menen.. joten :D

Loppuun pari kivaa kuvaa.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti